جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

کلینیک زیبایی تهران

کلینیک زیبایی تهران

در دنیای امروز انسان اهمیت زیادی به زیبایی می‌دهد و در جهت آن تلاش می‌کند. می دانید که انسان همیشه به زیبایی و طراوت دوران جوانی نیست. در سنین میانسالی اثراتی از پیری پوست در صورت نمایان شده و این موضوع می‌تواند تأثیر بسیاری در اعتماد به نفس افراد بگذارد. پوست و مو از عوامل بسیار مهم در زیبایی انسان هستند. بنابراین پزشکان و متخصصین پوست و مو روش‌هایی را برای زیباسازی انسان ایجاد کرده‌اند. این روش‌ها معمولاً در مراکزی ارائه می‌شوند که به آن‌ها کلینیک‌های زیبایی گفته می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره ویژگی‌ها و خدمات بهترین کلینیک زیبایی تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

خدمات کلینیک زیبایی تهران

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که خدماتی که در بهترین کلینیک زیبایی تهران ارائه می‌شود چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت بیشتر خدماتی که در کلینیک‌های زیبایی ارائه می‌شود مربوط به پوست و مو می‌باشد. همانطور که گفته شد پوست انسان در سنین پیری با مشکلاتی از جمله چین و چروک و افتادگی مواجه می‌شود.

از آنجایی که پوست یک ارگان وسیع در ظاهر انسان محسوب می‌شود، بروز مشکل در آن می‌تواند باعث کاهش زیبایی شود. همچنین موهای انسان نیز به دلایل مختلفی دچار ریزش می‌شوند. ریزش موهای سر در مردان باعث طاسی و کاهش زیبایی و اعتماد به نفس می‌شود. پزشکان برای زیباسازی افراد به ابداع روش‌هایی پرداخته‌اند که در مراکز زیبایی ارائه می‌شود.

در زمان گذشته بیشتر روش‌های درمان پوست و مو در مطب پزشکان متخصص انجام می‌شد، اما امروزه به دلیل تنوع این روش‌ها، خدمات پوست و مو در کلینیک‌های زیبایی ارائه می‌شود. به طور کلی خدماتی که در کلینیک‌های زیبایی ارائه می‌شود خدمات جوانسازی پوست، رفع ریزش مو و لیزر موهای زائد می‌باشد.

خدمات کلینیک زیبایی تهران

خصوصیات بهترین کلینیک زیبایی تهران

تهران به عنوان پایتخت دارای مراکز درمانی بسیاری است. بیشتر مردم در انتخاب بهترین مرکز دچار تردید می‌شوند. شما می‌توانید با بررسی برخی ویژگی‌ها از اعتبار کلینیک مورد نظر مطلع شوید. ویژگی‌های بهترین کلینیک زیبایی تهران به شرح زیر می‌باشد:

  1. مجوزدار بودن یکی از ویژگی‌های مهم در کلینیک‌های زیبایی است. کلینیک‌های معتبر با رعایت استانداردهایی به دریافت مجوز از وزارت بهداشت می‌پردازند. برای پی بردن به مجوزدار بودن یک مرکز باید به آن کلینیک مراجعه نمایید. بر اساس قانون وزارت بهداشت، مجوز باید در معرض دید مردم قرار بگیرد.
  2. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم کلینیک‌های معتبر تنوع دستگاه‌ها می‌باشد. در کلینیک‌های معتبر از دستگاه‌های حرفه‌ای مختلفی استفاده می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود تا بیمار بتواند از روش‌های مختلفی برای درمان یک مشکل استفاده کند.
  3. یک مرکز معتبر باید به رعایت بهداشت بپردازد. رعایت بهداشت در کلینیک‌های زیبایی از اهمیت بسیاری برخوردار است. پرسنل و پزشکان برای جلوگیری از بروز عفونت و بیماری باید دستگاه‌ها را ضدعفونی کرده و از وسایل یکبار مصرف استفاده کنند.
  4. استفاده از روش‌های مختلف درمانی باعث می‌شود تا بیمار حق انتخاب بیشتری داشته باشد. یک مرکز حرفه‌ای با تنوع روش‌های درمانی می‌تواند درمان بهتری را برای بیمار ارائه دهد.
  5. مراکز حرفه‌ای زیر نظر پزشک متخصص فعالیت می‌کنند. طبق قانون وزارت بهداشت کلینیک‌های زیبایی باید زیر نظر پزشک متخصص فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: کلینیک زیبایی پوست و مو تهران

خدمات جوانسازی پوست در کلینیک زیبایی تهران

یکی از مهمترین خدماتی که در کلینیک زیبایی تهران ارائه می‌شود خدمات جوانسازی پوست می‌باشد. در ادامه مطلب به معرفی برخی روش‌های جوانسازی پوست خواهیم پرداخت:

روش غیرتهاجمی کربوکسی تراپی:

این روش یکی از روش‌های غیرتهاجمی برای جوانسازی پوست است که در آن مقدار مشخصی گاز کربن دی اکسید را به پوست تزریق می‌کنند. از آنجایی که بدن به صورت طبیعی دارای مقدار مشخصی گاز کربن دی اکسید است، ورود این گاز به پوست باعث واکنش بدی در بدن نمی‌شود. در این روش بدن به محض تزریق گاز با کمبود اکسیژن در محل درمان مواجه شده و برای جبران به افزایش خونرسانی می‌پردازد. این خونرسانی به ترمیم بافت‌های آسیب دید می‌پردازد.

خدمات جوانسازی پوست در کلینیک زیبایی تهران

تزریق بوتاکس:

می‌دانید حرکت عضلات یکی از مهمترین عوامل ایجاد خطوط اخم و لبخند روی صورت است. پزشکان برای جلوگیری از عمیق شدن این خطوط با تزریق بوتاکس به فلج کردن موقت عضلات صورت می‌پردازند. در این روش ماده‌ای تشکیل شده از سم بوتولونیوم نوع A به لایه میانی پوست صورت تزریق شده و باعث رفع مشکلات آن می‌شود. این روش موقت بوده و پس از 6 ماه باید به تمدید آن بپردازید.

تزریق ژل و چربی:

در مواقعی که خط‌های روی صورت عمیق شده باشند، بهتر است از تزریق ژل و یا چربی استفاده کنید. در این روش پزشکان با تزریق ژل‌های فیلر باعث جوانسازی پوست و رفع خطوط عمیق روی صورت می‌شوند. پزشکان امروزه با برداشت چربی از بدن بیمار، از چربی بیمار به عنوان فیلر استفاده می‌کنند. روش تزریق چربی بیشتر برای حجم دهی پوست مورد استفاده قرار گرفته می‌شود.

هایفوتراپی پوست:

از مهمترین روش‌های غیرتهاجمی جوانسازی پوست می‌توان به هایفوتراپی اشاره کرد. در این روش پزشکان با استفاده از انتشار امواج فراصوت روی پوست باعث جوانسازی پوست می‌شوند. در این روش امواج فراصوت روی پوست متمرکز شده و باعث گرمادهی به لایه میانی پوست می‌شوند. این گرمادهی باعث افزایش کلاژن سازی و جوانسازی پوست می‌شود.

بیشتر بخوانید:کلینیک تخصصی مو در تهران

کاشت مو در کلینیک زیبایی تهران

ریزش مو از مهمترین معضلات افراد می‌باشد. موهای سر به دلایل مختلفی دچار کم پشتی و طاسی می‌شوند و این موضوع باعث کاهش اعتماد به نفس افراد می‌شود. یکی از خدماتی که در کلینیک زیبایی تهران ارائه می‌شود، خدمات رفع ریزش مو می‌باشد که یکی از بهترین روش‌های آن روش کاشت مو است. در روش کاشت مو پزشکان با استفاده از برداشت فولیکول‌ها و پیوند آن‌ها در محل مناسب باعث رفع ریزش مو می‌شوند. فولیکول‌ها ارگان‌های کوچکی هستند که باعث رشد مو می‌شوند.

این ارگان‌های کوچک در روش کاشت ابرو با استفاده از متدهای مختلفی برداشت می‌شوند. پس از برداشت فولیکول‌ها، پزشکان این فولیکول‌ها را برای کاشت در سر آماده می‌کنند. روش کاشت ابرو یک روش طبیعی برای زیباسازی که علاوه بر جلوگیری از ریزش، باعث افزایش تراکم موهای سر نیز می‌شود. بهتر است این روش را در کلینیک‌های حرفه‌ای تهران و زیر نظر پزشکان متخصص انجام دهید. نتایج کاشت مو ارتباط مستقیم با اعتبار کلینیک زیبایی دارد.

کاشت مو در کلینیک زیبایی تهران

لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی تهران

رشد دائم موهای زائد یکی از دلایل ناراحتی بسیاری از افراد به خصوص خانم‌ها می‌باشد. موهای زائد موهای ضخیم و تیره رنگی هستند که ممکن است هرجای بدن رشد کنند. با اینکه روش‌های مختلفی برای حذف این موها وجود دارد اما در کلینیک زیبایی تهران پزشکان با استفاده از اشعه لیزر به حذف دائمی این موها می‌پردازند. روش لیزر موهای زائد یک روش مدرن برای رفع موهای زائد است که باعث حذف طولانی مدت و یا دائمی آن‌ها می‌شود.

در این روش پزشکان با استفاده از دستگاه لیزر، اشعه لیزر را روی پوست تابیده و باعث تخریب فولیکول‌ها می‌شوند. همانطور که گفته شد فولیکول‌های کوچکترین ارگان حیاتی رشد مو هستند. رنگدانه های مو در این ارگان‌های حیاتی قرار دارند. پزشکان اشعه لیزر که پرتوی نوری با طول موج خاص است، روی پوست تابیده و انرژی این پرتو توسط رنگدانه های مو جذب می‌شوند.

جذب انرژی لیزر توسط رنگدانه ها باعث گرم شدن بیش از حد فولیکول‌ها و در نهایت تخریب آن‌ها می‌شود. لیزر موهای زائد با توجه به رنگ پوست متفاوت بوده و برای هر رنگ پوست باید از دستگاه مخصوصی استفاده شود. عدم رعایت این نکته باعث آسیب به پوست بیمار می‌شود.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.