جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

مرکز لیزر موهای زائد در شرق تهران

مرکز لیزر موهای زائد در شرق تهران

انسان از زمان گذشته تا به امروز به زیبایی اهمیت بسیاری داده و یکی از دغدغه‌های مهم افراد در طول زندگی، زیبایی است. متاسفانه موارد بسیاری در صورت و بدن به خصوص خانم‌ها باعث کاهش زیبایی می‌شود. از مهمترین مواردی که تأثیر بسیاری در زیبایی و اعتماد به نفس دارد، رشد دائم موهای زائد می‌باشد. این موهای ضخیم و تیره رنگ که ممکن است هرجای بدن رشد کنند، علاوه بر زیبایی در بهداشت افراد نیز مؤثر هستند. مردم از اصلاح مداوم این موها خسته شده و به دنبال روشی دائمی برای حذف موهای زائد هستند. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی پزشکان توانسته‌اند با استفاده از اشعه لیزر به حذف دائمی موهای زائد بپردازند. این روش که به لیزر موهای زائد شناخته می‌شود، در مراکزی با همین نام ارائه می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره مرکز لیزر موهای زائد در شرق تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

لیزر موهای زائد چیست؟

پیش از آنکه به توضیح درباره مرکز لیزر موهای زائد در شرق تهران بپردازیم، باید بدانید لیزر موهای زائد چیست و چگونه به رفع موهای زائد می‌پردازد؟ روش لیزر موهای زائد از روش‌های ایمن و بی خطر برای حذف موهای ضخیم و تیره رنگ روی صورت و بدن است که با استفاده از یک پرتوی نوری انجام می‌شود. لیزر در واقع یک پرتوی نوری است که با طول موج خاصی روی پوست تابیده می‌شود. طول موج لیزر باعث می‌شود تا انرژی آن توسط رنگدانه های مو جذب شود.

رنگدانه های مو درون فولیکول‌ها قرار دارند. فولیکول‌ها کوچک‌ترین ارگان‌های حیاتی مو هستند که در لایه زیرین پوست قرار دارند. این فولیکول‌ها باعث رشد مو در نقاط مختلف بدن می‌شوند. زمانی که انرژی اشعه لیزر توسط رنگدانه های مو جذب می‌شود، فولیکول‌ها بیش از حد گرم شده و تخریب می‌شوند. به این ترتیب اشعه لیزر با تخریب فولیکول‌ها، از رشد مو در محل لیزردرمانی جلوگیری می‌کند. امروزه کلینیک‌های بسیاری در شهرهای مختلف به لیزر موهای زائد می‌پردازند. بیشتر مراکز لیزر معتبر در شهر تهران قرار دارند. در شرق تهران نیز مراکزی هستند که افراد بسیاری از نقاط مختلف به آن‌ها مراجعه می‌کنند.

لیزر موهای زائد چیست؟

خصوصیات مرکز لیزر موهای زائد در شرق تهران

به طور کلی مراکز لیزردرمانی باید دارای خصوصیاتی باشند که موجب اعتماد بیشتر افراد می‌شوند. ویژگی‌هایی که یک مرکز لیزر موهای زائد در شرق تهران دارد، به شرح زیر می‌باشد:

دارای مجوز باشد:

یکی از مهمترین ویژگی‌های مراکز معتبر لیزر موهای زائد در تهران، مجوز می‌باشد. مراکز معتبر لیزر با رعایت استانداردهایی از وزارت بهداشت مجوز دریافت می‌کنند. این مجوز باعث اعتماد بیشتر مردم به کلینیک شده و افراد می‌توانند بدون دغدغه به درمان در این مرکز مورد نظر بپردازند. برای آگاهی از مجوز باید به مرکز مورد نظر مراجعه کرده و اطراف را بررسی کنید. طبق قانون مجوز باید در معرض دید عموم قرار بگیرد.

زیر نظر پزشک متخصص فعالیت کند:

از موارد بسیار مهمی که حتی در صدور مجوز به آن توجه می‌شود، فعالیت مرکز زیر نظر پزشک متخصص است. در کلینیک‌های حرفه‌ای حضور و فعالیت مرکز زیر نظر پزشک متخصص ضروری است. وزارت بهداشت نیز مجوز را برای مراکزی که زیر نظر پزشک عمومی هستند، صادر نمی‌کند. حضور پزشک متخصص در مرکز باعث می‌شود تا در صورت بروز مشکل برای مراجعین، پزشک به تجویز دارو بپردازد.

بیشتر بخوانید: مرکز لیزر موهای زائد در تهران

رعایت بهداشت:

از استانداردهای مهمی که وزارت بهداشت به آن اهمیت بسیاری می‌دهد، رعایت بهداشت است. مراکز معتبر لیزر در شهر تهران، باید به رعایت بهداشت بپردازند. این رعایت بهداشت از بروز هرگونه عفونت و بیماری در مراجعین جلوگیری می‌کند. از موارد مهم در رعایت بهداشت می‌توان به ضدعفونی کردن دستگاه‌ها و استفاده از وسایل یکبار مصرف اشاره کرد.

ابزار مدرن:

یک مرکز حرفه‌ای لیزر باید از ابزار مدرن برای رفع موهای زائد استفاده کند. در مراکز معتبر لیزر موهای زائد با دستگاه‌های مختلفی انجام می‌شود. این دستگاه‌ها هرکدام دارای ویژگی‌های خاص خود می‌باشند. در مراکز حرفه‌ای تهران، دستگاه‌های لیزر باید به روز بوده و برای تنوع لازم را داشته باشد. زیرا هر رنگ پوست باید با لیزر خاص خود انجام شود. در صورتی که مرکز دارای این ویژگی نباشد، مراجعین نیز کاهش پیدا کرده و مرکز نامعتبر می‌شود.

خصوصیات مرکز لیزر موهای زائد در شرق تهران

انواع فناوری مرکز لیزر موهای زائد در شرق تهران

همانطور که گفته شد لیزر موهای زائد با دستگاه‌های مختلفی انجام می‌شود. به طور کلی دستگاه‌های لیزر مرکز لیزر موهای زائد در شرق تهران طبق 3 فناوری ساخته می‌شوند. این فناوری‌های مختلف در واقع مربوط به اشعه لیزر بکار رفته در دستگاه می‌باشد. 3 فناوری مختلف لیزر موهای زائد به شرح زیر می‌باشد:

فناوری الکساندریت:

یکی از فناوری‌های مورد استفاده از دستگاه‌های لیزر فناوری الکساندریت است. این فناوری لیزر بیشتر در دستگاه‌هایی بکار می‌رود که برای رنگ پوست روشن استفاده می‌شوند. لیزر الکساندریت دارای طول موج 755 نانومتر می‌باشد. این طول موج باعث می‌شود تا این لیزر برای حذف موهای تیره رنگ از روی پوست‌های روشن بسیار پرکاربرد باشد.

فناوری ان دی یاگ:

از دیگر فناوری‌های پرکاربرد در لیزر موهای زائد، لیزران دی یاگ است. این اشعه لیزر دارای طول موج 1064 نانومتر است. این طول موج تأثیر بسیاری در بیشتر رنگ‌های پوستی دارد. افراد با رنگ پوست‌های مختلف می‌توانند از این فناوری استفاده کنند. دستگاه‌هایی که بر اساس این فناوری ساخته می‌شوند، برای تمامی رنگ‌های پوستی مناسب هستند اما بهتر است از این دستگاه‌ها برای پوست‌های تیره رنگ استفاده نشود.

فناوری دیود:

از دیگر فناوری‌های لیزر مورد استفاده در حذف موهای زائد، می‌توان به فناوری دیود اشاره کرد. لیزر دیود دارای طول موج 800 تا 810 نانومتر بوده و تأثیر بسیار زیادی در از بین بردن موهای زائد روی پوست‌های سبزه و تیره رنگ دارد. دستگاه‌هایی که بر اساس فناوری دیود ساخته می‌شوند، برای پوست‌های تیره رنگ استفاده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: مراکز لیزر الکساندرایت کندلا در تهران

قیمت مرکز لیزر موهای زائد در شرق تهران

هزینه‌ها در مراکز لیزر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بسیاری از متخصصین برای این باورند که مرکز لیزر موهای زائد در شرق تهران باید دارای قیمت مناسب باشد. بسیاری از افراد تصور می‌کنند هرچه میزان هزینه‌های یک مرکز برای لیزر بیشتر باشد، مرکز دارای اعتبار بیشتری است. اما این تصور کاملاً اشتباه است. زیرا مراکز بسیاری در تهران هستند که با دریافت هزینه زیاد، خدمات مناسبی را ارائه نمی‌دهند.

همچنین باید در نظر داشته باشید که قیمت پایین خدمات نیز به معنای مناسب بودن مرکز لیزر نیست. زیرا اگر یک مرکز هزینه‌هایی کمتر از عرف برای لیزر موهای زائد دریافت می‌کند، به طور حتم در قسمتی از خدمات خود کم کاری می‌کند. بنابراین قبل از انتخاب کلینیک باید هزینه‌های لیزردرمانی در آن را با عرف لیزر موهای زائد مقایسه کنید.

انواع فناوری مرکز لیزر موهای زائد در شرق تهران

کاهش خطرات لیزر موهای زائد در شرق تهران

پس از توضیحاتی که درباره خصوصیات و دستگاه‌های مرکز لیزر موهای زائد در شرق تهران ارائه شد، باید بدانید چگونه می‌توان خطرات ناشی از لیزر موهای زائد را کاهش داد؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت برای کاهش خطرات ناشی از لیزر موهای زائد باید به موارد زیر اهمیت دهید:

  • اپراتورهای مرکز از اهمیت بسیاری برخودار هستند. یک مرکز باید اپراتورهای حرفه‌ای داشته باشد.
  • تمامی خدمات لیزر موهای زائد باید زیر نظر پزشک متخصص انجام شود.
  • مرکز باید به انتخاب لیزر مناسب رنگ پوست شما بپردازد. در صورت عدم توجه به این مسئله، ممکن است مشکلات بسیاری برای بیمار ایجاد شود.
  • دستگاه‌هایی که در مرکز مورد استفاده قرار گرفته می‌شوند، باید به روز باشند. استفاده از دستگاه‌های قدیمی باعث درد و ناراحتی بیمار در حین درمان می‌شوند.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.